الفرعون الصغير
اسفين جداااااااااا ولكن تم نقل المنتدي
الي
www.far30n.com
سوف تجد هناك كل ما تريدة
الفرعون الصغير
اسفين جداااااااااا ولكن تم نقل المنتدي
الي
www.far30n.com
سوف تجد هناك كل ما تريدة
الفرعون الصغير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ماهو حصري وجديد هتلاقيه عندنا هنا وبس

الرئيسيةبوابه الفرعونأحدث الصورالتسجيلدخول
مواضيع مماثلة

يا اخسر صحبى يا مخسروش

sniper
    mimmo
    El*Big*Boss
    7 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    El*Big*Boss
    فرعون نشط جدا
    فرعون نشط جدا
    El*Big*Boss

يا اخسر صحبى يا مخسروش Empty
    مُساهمةموضوع: يا اخسر صحبى يا مخسروش   يا اخسر صحبى يا مخسروش Icon_minitimeالإثنين يوليو 13, 2009 2:31 pm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    انا اسمى الصاوى البيج بوص
    انا كنت اعرف واحد صحبى من واحنا فى سنه اولى ابتدائى و هو اسمه إيهاب
    انا و هو اكتر بكتيييييييييييييير من الاخوات و كان شايل معايا اسرار مش شايلها مع اخوه و كان بيجي يحكيلي انا و بس و انا نفس الحكايه معاه
    المهم كبرنا و بقينا فى تانيه ثانوى و كل لما بنكبر المواضيع و الاسرار بتزيد معانا
    المهم انا و هو كنا محترمين جدا جدا و مؤدبين جدا جدا و مفيش حد واخد عننا صوره وحشه بس كان ناقصنا حاجه واحده ايه هى ؟
    الايـــــــــــــــــــــمان و الهـــــــــــــــــدى و الصــــــــــــــــــــــــــلاه
    فبعدين انا عرفت واحد كل الصفات الحلوه فيه و مربى دئنه و شيخ و هو فى تانيه جامعه
    و اتقابلنا انا و إيهاب و الشيخ و كان اسمه (الشيخ احمد)
    المهم الشيخ احمد ده شافنا مؤدبين و محترمين و قال انه يهدينا معاه
    و مشيت معاه فى الطريق ده و ربنا هدانى
    بس إيهاب مش رضي يمشى معانا فى الطريق ده و بقى بيغير من الشيخ احمد علشان انا سيبته و مشيت معاه
    و في يوم حصل اللى حصل ايه هو اللى حصل بقى ؟
    لقيت ايهاب ده واقف فى الشارع مع الشباب و قالهوم اشد سر و اقوى سر عني
    طبعا انا مش صدقت خالص و خدت الموضوع عادي خالص
    لحد ما لقيت واحد من اللى كان واقف مع الشباب جالى و قلى ان ايهاب قال كذا كذا كذا ..........
    و فى الحقيقه كنت شاكك ان هو ايهاب فعلا بس انا كنت بقول لنفسى لا مش هو مش ممكن يعمل كده
    و بعدين انا خصمته و مش بكلمه لحد دلوقتى
    و بعدين هو قال اشد سر وان مش عارف اظهر و جهي للناس ازاى بعد الحصل
    فهل اللي انا عملته ده صح و لا لا
    و اخسره ولا لو جالى و صالحنى اوافق
    بس يا ريت الرد بسرعه علشان انا مخنوق اوي
    mimmo
    صاحب المكان
    صاحب المكان
    mimmo

مزاجك ايه يا فرعون؟؟؟ : رايق

مُساهمةموضوع: رد: يا اخسر صحبى يا مخسروش   يا اخسر صحبى يا مخسروش Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 2:08 am

بصراحه انا شايف ان الى انت عملته ده صح صح يا صاو ى وبعدين هو لو صحبك بجد ويخاف عليك زى ما بتقول اكتر بكتير من اخوات مكنش عمل كده لان اصلا انت مش رحت فى طريق غلط انت رحت لطريق الى كل الناس بتتمنى تروحله بس كل واحد ربنا مقدره وقت للهدى يعنى مثلا كل واحد اكيد هيجي عليه وقت وربنا هيهديه وهيصلى وهيكون انسان مستقيم بس انا شايف انك مش تكلمه عشان هو اصلا مش صحبك يا صاوى فشى سرك للناس يبقى صجبك !!!!!!

انت لو جالك مش تكلمه وبكل ادب وتقله انا مش عاوز اصحبك تانى لان انت اصلا مكنتش صحبى ويا خسارة انى كنت فكرك اخويا وصحبى بس ومش تتكلم معاه تانى ولو شوفته ماشى من طريق امشى انت فى التانى طبعا انا مش بحكم عليك يا صاوى ديه وجه نظرى وانا لو مكانك كنت عملت كده
    sniper
    مشرف
    مشرف
    sniper

مُساهمةموضوع: رد: يا اخسر صحبى يا مخسروش   يا اخسر صحبى يا مخسروش Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 2:32 am

هو الاصح ان تبعد عنة لو لو كان اخ فعلا كان مشى معاك فى الطريق الصالح والمستقيم واى انسان على وجة الارض مهما كان مؤدب ومؤمن بيزيد ايمانة علشان يقرب من ربنا ويفترح طريق لدخول الجنة وانا رايى ان الاخ بيحافظ على السر مهما حصل من زعل لان دة نقرة ودة نقرة تانية والاخ بيخاف على اخوة من اى حاجة ان شاء من الهواء الجامد
    بس انا عاوز اقول حاجة برضة عمر ما الاكل والملح يبقى عادى لو جة صالحك واقف علية بس تنبئة ان اللى عمله كدة غلط
    sara ahmed
    فرعون جديد
    فرعون جديد

مُساهمةموضوع: رد: يا اخسر صحبى يا مخسروش   يا اخسر صحبى يا مخسروش Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 3:03 am

انا اسفة على تدخلى فىالموضوع ولكن ردى هو انى ايه المنافق ثلاث ومنهم اذا ائتمن خان والخيانة هنا فى السر ايضا فهو كده من ايات المنافق انه طلع سرك لحد تانى ولمجرد انه غار عليك من واحد تانى الصداقة ليس تملك شخص لاخر بل الصداقة هى كثرة المعارف فى الخير ودليل اكبر على انه غير صالح على انه لما لقاك بتقرب لربنا وطريق خير رفض لمجرد انك صاحبت شخص تانى ولكن مش عايزة ابئا متحاملة على الشخص الاخر اللى اخرج سرك ولكن ان الله غفور رحيم فيجب اننا كمان نغفر ونرحم ونديلة فرصه اخرى لسبيل العشرة والعيش والملح زى ما بيقوله ولكن حرص ولا تخونش منه يعنى بلاش تقوله اى اسرار ليك له ولكن اتعامل معاه لانى الدين التراحم والسماح فلازم نرحم من فى الارض حتى يرحمنا من فى السماء وتعامل معاه بحدود واتعامل معاه بعد ان يعترف بخطأه وينكر انى ده كان سرك امام اللى قالهم كده علشان يصلح غلطه
    El*Big*Boss
    فرعون نشط جدا
    فرعون نشط جدا
    El*Big*Boss

مُساهمةموضوع: رد: يا اخسر صحبى يا مخسروش   يا اخسر صحبى يا مخسروش Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 6:29 am

الف شكر يا ساره انا كنت بفكر فى كده بس كنت عمال اقول بلاش علشان مش اتاذى تانى
    بس انا اعطيه فرصه اخيره و اشوف هيعمل ايه
    AMIN`12
    فرعون جديد
    فرعون جديد

مُساهمةموضوع: رد: يا اخسر صحبى يا مخسروش   يا اخسر صحبى يا مخسروش Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 8:59 am

بص مفيش حد ما بيغلطش بس المهم يكون هو عرف غلطتو, واذا جاك واعتذرلك اقبل اعتذارو ادعيه للهداية ممكن ربنا يهدية بسبب دي المشكله. واذا ماجاش واعتزر . ادعيلو بالهداية وسامحو

الدنيا ما تستاهلش دا كلو .......................... لانو كلو بيعدي
    hanoona
    فرعون بدأ يشتغل
    فرعون بدأ يشتغل
    hanoona

مُساهمةموضوع: رد: يا اخسر صحبى يا مخسروش   يا اخسر صحبى يا مخسروش Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 11:39 am

اهلا بك ياصاوي
    انا من رأي زي بعض الاخوة انك تعطيه فرصة وتتعاتب معاه
    ويمكن اللي عمله طبعا بدافع الغيرة لانكم اصدقاء الطفولة
    واكيد ان شاء الله حترجع علاقتكم مع بعض وربنا يهديه
    تحياتي
    سمسم
    فرعون فعال
    فرعون فعال
    سمسم

مُساهمةموضوع: رد: يا اخسر صحبى يا مخسروش   يا اخسر صحبى يا مخسروش Icon_minitimeالأحد يوليو 19, 2009 10:03 am

بص يا صاوى انت ممكن تروح تسالوا وتتاكد ولو جهه وصلحك صلحه عشان انتوا اخوات من زمان بص اعرف منه هو ليه عمل كده
    El*Big*Boss
    فرعون نشط جدا
    فرعون نشط جدا
    El*Big*Boss

مُساهمةموضوع: رد: يا اخسر صحبى يا مخسروش   يا اخسر صحبى يا مخسروش Icon_minitimeالسبت يوليو 25, 2009 5:10 am

الف شكر يا جماعه

يا اخسر صحبى يا مخسروش
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -
    » قولولى صحبى يعمل ايه معاها ؟