الفرعون الصغير
اسفين جداااااااااا ولكن تم نقل المنتدي
الي
www.far30n.com
سوف تجد هناك كل ما تريدة
الفرعون الصغير
اسفين جداااااااااا ولكن تم نقل المنتدي
الي
www.far30n.com
سوف تجد هناك كل ما تريدة
الفرعون الصغير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ماهو حصري وجديد هتلاقيه عندنا هنا وبس

الرئيسيةبوابه الفرعونأحدث الصورالتسجيلدخول

انا طالب ارائكوا فى اسرع وقت قبل ما اروح الجيش

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sniper
مشرف
مشرف
sniper

انا طالب ارائكوا فى اسرع وقت قبل ما اروح الجيش  Empty
مُساهمةموضوع: انا طالب ارائكوا فى اسرع وقت قبل ما اروح الجيش    انا طالب ارائكوا فى اسرع وقت قبل ما اروح الجيش  Icon_minitimeالأحد أكتوبر 10, 2010 3:27 am

انا كنت خاطب واحده وكنا بنحب بعض اووووووووووووووووووووووووووووووى جدا واتخطبنا زكان يوم 1/1 وكان ميعاد الشبكه 5/8
ف قبل ميعاد الشبكه قلت نكتب الكتاب بدل ما المده ده كلها على لسه تلبيس شبكه علشان اختى كانت مسافره بره فعملنا تلبيش الشبكه ليوم 5/8 وبنكلم على كتب الكتاب لقيت بيقولوا العفش يكون عندنا والقايمه تتكتب ب 300 الف فقلنا لا مش ينفع من هنا لهنا قال 200 الف قلنا لا مش ينفع اللى يجيى هو اللى يتكتب فوالدها قال اخر كلام عندى 150 الف ومش اتنازل ابدا فقلنا لا والموضوع انتهى
وانا فاتح الايميل لقيتها قاعده وبقلها ازيك وعامله ايه وحوارات ده فبتقول انا بعتها وانا و انا
وانت شايف انى انا مش استاهل المبلغ ده وكده
غير كده
طبعا الدبله والخاتم والمحبس كان معاهم فبقول احنا عاوزين الحاجه فوالدها قال احمد ربنا ان الشبكه معاكوا لو كان عندنا مش كنت هتطول حاجه وانا فى يوم كنت خارج معاها وصرفت حوالى 100جنيه وكنا بنتغدى بره وفلوس خلصت منى وطلبت منها 20 جنيه الاقى ابوها بيقول ده كان واخد منها 20 ومش دهلها غايه دلوقت والدبله والخاتم والمحبس مقابل انه كان بيخرج معاها ونظير الابحاث اللى كانت بتعمهلوا والاكل اللى هو كله
وبعد كل ده بتقول انى انا ببيعها
انى اطلب ارائكوا فى اسرع وقت
mimmo
صاحب المكان
صاحب المكان
mimmo

مزاجك ايه يا فرعون؟؟؟ : رايق

انا طالب ارائكوا فى اسرع وقت قبل ما اروح الجيش  Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا طالب ارائكوا فى اسرع وقت قبل ما اروح الجيش    انا طالب ارائكوا فى اسرع وقت قبل ما اروح الجيش  Icon_minitimeالأحد أكتوبر 10, 2010 7:03 am

بص يا حبي انا هقول لك الخلاصة الى لو حصلت معايا هعمل ايه
اولا هما مش عاوزين كده راجل هما عاوزين شوال فلوس
ثانيا الى يقول الكلام الى انت قولته بتاع الدبله والمحبس وال 20 جنية دول يبقو ناس مش ينفع حد يناسبهم لان انت لسة على البر وبيعملو كده امال لما يبقى بجد يحصل ايه ؟؟؟؟؟

انا طالب ارائكوا فى اسرع وقت قبل ما اروح الجيش
صفحة 1 من اصل 1